2007年9月9日 星期日

Final Interview之後(一)之正選

  一般投考政府職位的考生,在最後面試之後,必定會每日緊張萬分地等待消息,不停注視著自己的手提電話,害怕錯失來自該部門的來電。那麼究竟一般程序是怎樣呢?

  正常來說,若然在最後面試中合格的考生,將會進入品格審查階段,接著是身體檢查,通過這兩關後才會獲得聘書。但由於很多時部門急於招聘新人,所以上述程序可能會對調。例如,考生可能在Final interview之前,已經需要簽署審查同意書。至於審查的深入程度則視乎個別職系要求,例如警察、入境事務主任等需要填寫俗稱「三世書」的GF200,向部門提供父母及配偶等家人的資料,其他的職位可能不用那麼詳細,只會查你本身的紀錄(有關審查事宜見另文);另外,亦有可能在品格審查未有結果之前,已給你安排了身體檢查,兩個程序同步進行。時間更緊迫時,部門甚至會在進行品格審查和身體檢查之前已經給予你一紙聘書,但這是有條件約束的受聘,即conditional offer。內容會寫明,只要你通過品格審查和身體檢查,這份合約才會正式生效。

  很多考生也會問:「我在Final interview之後收到通知要填寫品格審查同意書,我身家清白,是否代表一定獲聘?」這只能夠說很大機會,但不代表一定獲聘。因為有些情況下,特別是求才若渴時,部門擔心假若有候選考生未能通過品格審查,到時才另選後補會耽誤了整個程序,所以會多替幾名考生做審查隨時作替補。例如是次招聘要聘請25人,部門便可能通知28人作品格審查,但假若面試分數頭廿五名的人全部通過審查,排第廿六至廿八的三人便不會有身體檢查的通知了。故此,如果在最後面試之後收到部門的通知,例如要求進行品格審查或補交文件,只可視為有機會的信號,並非穩操勝券。

  部份職位在品格審查時更會加入詢問考生現任或前任顧主的環節,向他們了解候選考生的能力。對了,這樣現任顧主便會知道你「搵工跳槽」,而且對你有生殺大權,如他說你的表現很差,可能會影響你受聘的機會。如果考生是現職公務員或合約政府員工,新部門也大多會向你現職的部門要求看看你的評核報告,俗稱Call report,有時更會要求考生的直屬上司寫一個簡單評核報告。

  所以,儘管你在整個招聘考試中表現出色,但不要忽略品格審查和身體檢查的因素。舉例說,可能自己真的奉公守法,但原來家人有案底便可能就此「行人止步」;又或者自己和家人的品格也沒問題,但體格亦可能有些意料之外的問題。筆者過往有位朋友,一向生活正常,但在投考公務員體檢時才發現自己的肺部原來一直穿了個小洞。雖然他最後也順利獲聘,但也要多見一次醫生,醫生說沒大問題才可。故此,筆者直跟朋友說:「一日未落實,一日都未當真。」所以我當初在接到品格審查和身體檢查的通知時,一直不敢辭去原職,寧可日後賠代通知金,免得受「雙失」之苦,賠了夫人又折兵。

  (至於後補(waiting list)的事宜,下回再談。)

201 則留言:

  1. 想問家人有案式可投考海關督察或關員嗎? 需要填寫俗稱「三世書」GF200 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要填, 但家人是誰、案底是什麼、犯了多久/多次也是變數, 未必代表一定唔請

      刪除
  2. 請問入境,海關同懲教主任既視力測試, o係唔戴眼鏡情況下, 睇唔到第幾行會肥呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實唔清楚, 但入境係教鬆的, 因為唔洗操作槍械

      刪除
  3. 部份職位在品格審查時更會加入詢問考生現任或前任顧主的環節<---係咪入境會有呢個環節???咁佢間間打晒黎問????

    回覆刪除
    回覆
    1. 據我所知, 入境處係會問現職僱主, 但有無變到就唔知

      刪除
    2. Control 兄,
      我成日想警察會send fax 去公司 咁佢主要係確定有做過定會問埋工作表現?
      因為我最近兩個月成日請假搞警察interview 同vetting
      上頭對我有不滿, 係咪應該坦白同佢講我做緊嘅野呢

      刪除
    3. 如果問僱主, 會問埋工作表現的....坦唔坦白就真係要自己考慮下

      刪除
  4. Control兄
    12月時考入境FIB填左1次GF200同criminal record checking form (我最後入左Waiting List)
    之後早排佢地又叫我再去填多次一模一樣既野. 想問下係咪即係開始vet? 通常幾耐之後先有下一步? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 再vet多一次, 好大機會架喇, 通常一兩個月內有消息

      刪除
    2. 咁即是話要vet兩次?第一次係已經查左 ,無問題但有資料要再補習所以先再交多次vet 嗎?

      刪除
  5. 想問如果入左WAITING LIST 係咪代表大機會請, 只係排緊隊?

    回覆刪除
  6. 好難講, 正如另文所講

    http://control228.blogspot.hk/2007/09/final-interviewwaiting-list.html

    你唔知自己係屬於邊類。如果請人多的位(如員佐級紀律部隊、文書職系), 通常大機會, 但如果有D請一、兩個人的位(例如官校教師), 通常要真係有人唔做先有份

    回覆刪除
  7. 想問入境io financial check 需要幾多個月的信用卡結單? thx

    回覆刪除
    回覆
    1. Immd Officer審查, 記憶中唔洗自己提供的

      刪除
  8. 即將轉正,但外父剛因受賄刑事犯罪在大陸入監,是否會影響轉正?到時填表,可否直接寫外父無業?會有深入調查嗎?多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎轉乜野職, 但相信大部分都無咁深入

      刪除
    2. 多謝control答復!不知外父在大陸的刑事犯罪是不是會有很大影響。只求平穩做個officer,正式入職前假如隱瞞外父現在的職業情況,不知政府是否會一一調查驗證。。。老婆因此也很苦惱,想到離婚,假若真的變作前妻,是否就不會有問題?

      刪除
    3. 要查, 就要填佢資料(GF200), 就算離婚都係要查

      刪除
  9. Control 兄,想問如果現職公務員in完另一政府工, 無call report 係唔係就代表fail? Thank you so much

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以咁講, 但其實你未必知有無call你

      刪除
    2. 多謝Control 兄回覆。

      Two more questions:
      1.) In case 得咗, 會唔會唔call report?
      2.) 未必知有無call report, 言下之意是老闆無話我知?

      謝謝

      刪除
    3. 得, 就一定會call, 但你老細或者HR唔需要通知你的

      刪除
  10. Control兄 我第一日入境fib 之後收到call 交GF200
    但係我等左好耐都未有BC CALL 但見其他巴打都有 我係咪仍然有機?需要繼續等待?

    回覆刪除
    回覆
    1. 稍等一陣, 但如果隔太耐都無份, 有機會: 1. vetting fail 或者 2. 跌落下一班

      刪除
    2. 唔該哂control兄..咁我唯有耐心等多排

      刪除
  11. Control兄,想問如果入咗waiting list, 係唔係已經call report?
    當offer 前會唔會(再)call report?
    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個部門招聘情況唔同, 好難用呢一樣野去睇自己有無份, 要睇下你入waiting list的情況, 如果根本係等位吉, call定哂唔出奇

      刪除
    2. Thank you Control兄

      刪除
  12. Control兄。想請教一下如果細個讀書果時唔識唸無考慮自己還款能力,信用卡還過min pay.金額唔大,大約3000-4000。咁樣仲過唔過到警察vetting?ps:最近一,兩年都準時還款。謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡數很敏感, 清到的話, 清左佢就, 影響一定有, 好難講一定得定唔得

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  13. 已經清哂成2年咖喇,之後都無再差過卡數,係果時唔識唸用多左。
    另外想問下control兄,如果vetting官只問12個月內有無還過min pay或者差卡數,無問過之前有冇。咁我有冇需要主動話佢知呢件事?定佢都會照查?因為早幾日佢叫我拎份tu,但一睇,上面又無紀錄2年前還過min pay.但又擔心佢都係會查到當我不誠實以後都唔使考。謝謝control兄

    回覆刪除
  14. 2年前清哂ok啦, 佢問就答, 佢唔問唔洗講, 況且佢要知你亦暪唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該哂control兄。其實唔係怕佢問,係怕萬一佢以為我呃佢就死喇以後咩部門都唔使唸。

      刪除
  15. Control 兄你好, 請問家人有刑事記錄, 1. possession of d.d. 同2. Publishing an obscene article, 但係事隔已經14年+ 想問大唔大影響VETTING? 同埋算唔算係嚴重刑事紀錄? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 的問題大一點, 但真係好難講得定唔得, 例如管有一粒同一箱, 情況已經唔同

      刪除
    2. 多謝CONTROL兄回答, 問清楚 (1) 是一細袋仔大麻, 但係CRIMINAL RECORD上無寫明係咩DRUG同幾大袋... 咁樣咪會扣好多分?

      刪除
    3. 我反而想問清楚,家人是指誰?

      刪除
    4. 個人覺得年代久遠, 影響性不大, 但都要視乎係考乜工

      刪除
    5. 多謝CONTROL兄回答, 我係打算考ICAC

      刪除
  16. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  17. 你您,我現在還在大學階段,但從小已經打算考入境部門,我想問下考入境進任要否查三世?另外我媽媽一個高賣紀錄,因當時其實她沒有高賣,只是一歲的我打一包貨品放進她的袋,她不知道,結果她為了快點完事,便認了罪,罰了款就算,請問會否有好大影響?我很想入入境,現已作準備,很擔心這個問題。

    回覆刪除
  18. 你您,我現在還在大學階段,但從小已經打算考入境部門,我想問下考入境進任要否查三世?另外我媽媽一個高賣紀錄,因當時其實她沒有高賣,只是一歲的我打一包貨品放進她的袋,她不知道,結果她為了快點完事,便認了罪,罰了款就算,請問會否有好大影響?我很想入入境,現已作準備,很擔心這個問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 有影響但似乎問題不大

      刪除
  19. 怎樣有影響?大概會怎影響決定?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影響, 當然是你的背景非完美, 但如果無其他問題, 單單此問題應該不會令你無左份工

      刪除
  20. 政府二级工人要填GF200表格,如要填寫,要填什麼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 父、母、兄弟姐妹及其配偶的身份資料, 以作刑事審查

      刪除
  21. 師兄,請問若未過試用期,拎c grade report, call report 時會否影響轉部門?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未過試用期一直係C, 咪又係咁轉

      刪除
  22. 師兄你好,我考緊PI,正在vetting。但從爸爸口中得知他在30年前當酒樓部長時因爲大意而雇用了非法勞工,當時法庭判了罰款結案。但他忘記了是罰他本人或公司。請問會對我的vetting有多大影響?盼覆!

    回覆刪除
  23. 多謝CONTROL兄回答, 問清楚 (1) 是一細袋仔大麻, 但係CRIMINAL RECORD上無寫明係咩DRUG同幾大袋... 咁樣咪會扣好多分?

    回覆刪除
  24. hi control兄,如果我有樓宇按揭會唔會對immi ia vetting有影響呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常得很,又例如grant loan之類也不會有影響

      刪除
  25. Control兄,咁如果有買股票,對ia vetting 會唔會有影響?

    回覆刪除
  26. Control 兄,我pc 等vetting中 有問題想請教下你
    1. 哥同台灣嫂已離婚 , 需要証明文件嗎?
    2. 我冇卡冇馬會冇負債 只係個月網上銀行轉8000比女友結婚之用 存摺只顯示轉賬 需要去銀行証明嗎?
    3.家姐有輕微情緒問題 唔係遺傳病 會唔會有大影響?
    希望control兄解答小弟,感激

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 可以照寫, 佢要先俾証明
      2. 唔洗
      3. 應該不大影響

      刪除
  27. control兄
    假若我在14歲時因為貪心在球場偷電話,被警察捉到,最後無上法庭,但接受了警司警戒,之後一直無犯罪,成年時收到信話取消左個record。
    1 請問我考救護vetting時洗咪申報?因為有人話唔需要,又有人用要
    2 請問這影響大不大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 你沒有刑事案底, 但其實救護的審查會自己查, 無須特別報
      2. 警員都得, 救護員相信問題不大

      刪除
  28. 你好 我父親十多年廿年曾犯小量藏毒入罪 入境ia vetting 是否已過不到?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://control228.blogspot.hk/2014/11/blog-post_18.html

      藍色部分

      刪除
  29. 你好 我現正進行入境處入職審查,但已過了差不多2個月時間,仍未有消息,機會是否好微?我家底清白,但媽媽數年前因與別人打架而被判守行為但沒有留有案底,想問仲有機會入職嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://control228.blogspot.hk/2014/11/blog-post_18.html

      藍色部分

      相信沒關係, 審查一向需時

      刪除
  30. hi control兄, 係ia vetting如果係查家人刑事案底fail的話,係唔係唔會有第2輪既er call嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果fail就fail, call多你一次唔會令你家人變清白

      刪除
  31. Control兄,如果我家人因偷竊罰款約數百元(1984年)及在聯誼會工作收銀,但個老闆因抽水有問題,家人被判協助他人經營非法賭檔(非常無辜),會否影響懲教主任的VETTING?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://control228.blogspot.hk/2014/11/blog-post_18.html

      藍色部分

      刪除
  32. Control兄,
    本人係2007年俾警察拉過,話我偷竊,當然最後係一場誤會,無上過庭!
    會唔會警察個邊會Keep record永久??

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Control兄,但對我投考紀律部隊有無影響?我怕會有record..

      刪除
    2. 無定罪就無影響, 如果咁都有影響, 同邊個有仇就是但誣告佢一樣野啦

      刪除
    3. 我都好希望審查員都好似control兄咁樣諗!!

      刪除
    4. control兄,
      今日終於收到Force個邊電話,不過叫我重新做過body check,我對上一次做body check 係今年3月份!想請問咁樣既情況?如果body check passed.大唔大機會請??

      刪除
    5. 因為body check有時效, 叫得你重做多數有offer, body check唔平架

      刪除
    6. Thx Control兄推測, 因為年紀已經唔細,三十幾歲仲有機會,我一定好好珍惜!

      刪除
  33. Control兄,小弟現45歲,27年前買過色情影片,被判1年,緩刑3年,甘上下因很久只時,現想入,入境處做個二級工人,唔知會唔會機會???谢謝你、

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有案底, 仲要判1年, 機會不大

      刪除
  34. Control228師兄,

    我打算今年考懲教主任、消防隊長或入境主任。我因為要讀master degree 而申請了銀行低息稅務貸款,現在仍欠14萬。

    其實,我有存款及股票約25萬,但是因為我當初不想一筆過付學費而申請銀行貸款。我想問:

    1) 有銀行貸款會影響vetting 和紀律部隊申請機會嗎?
    2) 上述部門vetting及 financial check 嚴格嗎?
    3) 若我有offer 時,然後馬上全數清還,會否好些?
    4) 上述部門會check TU record 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 5) 還有,若我因為進修而且銀行貸款,即使不全數還,以我的情況算是合理解釋嗎?上述部門也會考慮我的申請嗎?

      刪除
    2. 三個職位尺度不一, 唔可以講哂, 但有借款而有解釋, 例如讀書, 一般都唔會話fail你

      刪除
  35. Control兄你好 本人今年投考aoII 並且去到vetting階段 昨日收到reject email 其實我自己知自己事 但都想知道最大死因係咩等我心死 我同我姐姐十多年前有警司警誡過 同埋我自己有私人貸款 想請教下control兄我既情況其實最大機會fail咩 thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必一定關事,去搵懲教署的公開資料主任申請面試report睇下啦

      刪除
  36. Control兄你好,小弟正投考海關督察和懲教主任,本來身家清白,財務狀況良好,但無啦啦我阿媽早幾日店舖盜竊被捕,應該都會留案底 (佢6x歲),想問如果有得vetting,會有幾大影響?其實都知無一個確實答案,但呢排真係好心煩,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇佢判乜,無一定答案,如果唔重亦會無問題

      刪除
    2. 應該都係罰錢留案底,佢失失魂魂咁唔記得比錢,然後怕麻煩就認左罪

      刪除
  37. conrol兄,少過3個月的工作經驗唔寫得5得,雖然冇收過表,驚查到工作表現唔好..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上全部都要寫, 但當然, 會唔會查到咁仔細就未必

      刪除
    2. 查犯罪記6,定咩都要查先,

      短過3個月我想冇人會想寫.他們司問你工作表現?會打返公

      刪除
    3. 係咪會每間公司打返去問你表現先,>?

      都係睇深入程度, 多數係未必。都係個句, 叫得你填, 理論上做過一日都要填, 但查唔查唔係你同我講, 唔填既後果就自己承擔

      刪除
  38. Season Chui2016年3月29日 上午7:48
    想問係咪所有做過既工 都要交reference letter

    如果有 termination record, 點算

    termination 同任何刑事無關

    回覆刪除
    回覆
    1. 要交,但呢個世界唔係人炒你就你炒人啦?正常沒問題

      刪除
  39. control師兄,
    我想問下你,如果係final in既時候被問曾投考其它紀律部隊,而答案與事實不乎
    vetting既時侯發現 會否被扣分?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般唔會「翻兜」的,但面試講大話咁大膽?

      刪除
  40. Control 師兄:
    請問現職公務員轉職,是先call report定做vetting? 另如果之前做過gf200, 宜家再轉到移外一個部門,需不需要再做gf200?謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般係call report > 面試 > 再call report + vetting (GF200) > body check

      GF200要再做

      刪除
    2. 是不是confirmed與否都要再做GF200?

      刪除
    3. 唔好意思,我仲想問份form係會經部門俾你定直接寄去你屋企?

      刪除
    4. 點都要再做, 俾你的方法就不一定, 多數部門

      刪除
    5. 請問現職公務員由vetting至收offer大概要等幾耐呢? Outsider vetting個半月已經收到offer了 但我已經超過兩個半月 仍然未有消息
      是不是fail了??? 謝謝!

      刪除
    6. 內部人程序可能耐D, 但未必關事, 乜都無唔代表fail, 唯有講句耐心等候

      刪除
  41. 你好呀!我想做入境處助理,但我爸爸40幾年前坐過監,係咪一定冇望嫁啦?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定的, 要睇下犯過乜事, 同部門取態

      刪除
  42. 賣毒品,但已經40幾年前

    回覆刪除
    回覆
    1. 難講, 罪行重但太耐, 之後有無重犯都係考慮之內, 我不會提供到答案, 但感覺情況未必太差

      刪除
  43. 你好 Control兄,我啱啱收到gf200,我好肯定自己及家人都身家清白,冇賭冇欠卡數。但是之前為咗結婚及裝修向銀行借十五萬貸款,當然我每月都準時還錢,請問貸款對我vetting 有冇影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀行借, 有解釋, 唔算大數, 多數ok

      刪除
  44. 你好CONTROL兄,如果本人父親有精神病記錄及因欠債引至申請破產,會否影響我的VETTING?

    回覆刪除
    回覆
    1. 精神病記錄 - 應不會, 但破產一定會

      刪除
    2. 你會否建議我不要申請?有無類似事件,到最後可以過到VETTING.
      如果我真係想投考,CONTROL兄你有伙其他建議?

      刪除
    3. 唔會叫你唔好考, 因為你根本唔知人地個standard, 一試無妨。

      如果你唔鐘意份工就話唔好考啫

      刪除
  45. If i apply IO, 係未要交3個月credit card statement 有兩三個月還過min pay 有個月20000之後還番係未冇事 ? 定係佢都會check 你TU grading?? Coz i heard 入境鬆d
    Thxxx so much:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係個句, 我唔識答呢類問題, case by case

      刪除
  46. Control ching, 想問如果之前比人terminate 過。做bank時間send左自己d sales record 去自己personal email no client infomation no 刑事just violet little compliance .會唔會影響ER , 份工係兩年前. Thx ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 出來做野, 做錯事俾人炒, 好平常

      刪除
  47. 師兄你好
    我想問現職公務員 (已confirm ) 考EO , 如果有vetting 機會, GGO 係出vetting 信先定係同部門call report 先? 同埋唔知師兄有冇聞說過EO要比 benchmark 高幾多分先有機會有offer?
    唔該師兄~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數係call report先, 有offer先會vetting

      刪除
  48. Control兄你好
    想問你知道不知道IMMIGRATION OFFICER VETTING要唔要求你交馬會紀錄同銀行SAVING ACCOUNT紀錄? 如果銀行SAVING ACCOUNT有PPS轉帳去馬會的RECORD, 仲要次次都幾千幾千咁, 係唔係好大機會唔請? 本人無任何欠債, 有十幾萬SAVING係SAVING ACCOUNT...

    回覆刪除
    回覆
    1. 記憶中入境處不check 馬會戶口

      刪除
    2. THX control兄! 我朋友說要CREDIT CARD STATEMENT, 呢方面無問題, 我除左有一條手機分期既數 (間鋪免費OFFER), 我月月都還清

      但洗唔洗BANK SAVING既STATEMENT呢?? 因為我有用PPS過數去馬會既習慣....

      刪除
    3. 唔洗太緊張, 到時審查叫你交乜就交乜, 況且都無得改變, 緊張都無用啦

      刪除
  49. Control 兄 ,我現職公務員 申請左食環衛生督察 近來得知部門收到 call report memo, 係咪好大機會有offer ?心急人上 Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. interview後call report 就大機會

      刪除
  50. control兄你好,請問政府一年合約工(非公務員)是否都需要以上程序呢?(姐係vetting、body check等)Thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁請問佢通常喺Final in完之後大約幾耐通知做Vetting?無通知做vetting係咪代表無機會?many thanks

      刪除
    2. 一般一兩星期內會通知,無就無乜機會。公務員的waiting list就唔同,可以好耐之後有消息,但NCSC一般唔會請得多人,所以有份就好快

      刪除
  51. Hi Control兄
    我之前做政府工(紀律部隊)後於試用期期間轉出私人工現再投考紀律部隊(其他部門及相同職級),想問下仲有冇機會?同埋call report睇唔睇到離職時相關資料(如通知期/代通知金等等)?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 無人話唔得, 睇你點解釋, 亦有成功例子。舊職位資料會keep 6年

      刪除
  52. Control 兄您好, 我宜家考緊IO, 已經收咗GF 200, 但父母曾在97年時因金融風暴破產, 我成功通過vetting既機會係咪已經好微? 感謝您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必, case by case, 97破產照道理已過哂氣, 放心

      刪除
  53. 您好, 本人剛收到入境處二级工人的後補信 但曾經在现職政府合约工期問被Icac協助調查, 請問入職機會有幾大.

    回覆刪除
  54. Control兄,早前曾離職紀律部隊,曾填寫離職問卷及被上級召見解釋離職原因,當時見佢有take notes. 想問如fib call report時會否call埋佢寫果份report出來? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就睇下佢係咪入返p file, 入左會照keep六年, 考第二個部門可以照call

      刪除
  55. 以及想再問下投考政府工的資料一般會keep幾多年?

    回覆刪除
    回覆
    1. 純粹投考政府工應該唔會keep太耐, 但如果有面試就會留耐D

      刪除
  56. control兄,警察既體格檢驗有個視力測驗,

    我想問我成500度近視同100幾度散光,pass到既機會如何。。

    初步遴選果個eye test我練習後去考就pass左(各眼各錯一個字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 要開槍的紀律部隊, 你有D「刎水」

      刪除
    2. control兄有冇見過好似我咁既case都pass到

      刪除
    3. 無, 或者你可以去討論區問下

      刪除
  57. Control 兄
    我爸爸幾年前破產, 而且破產令未完
    而我都有幾千蚊咭數一直都未還完
    甘係咪好難過vetting?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你如果考的是要查家人的,其實一定有影響,清左自己的數先啦

      刪除
  58. 想問問收到report duty letter 是否代表所有程序已過

    以您所知, 有冇case 係REPORT DUTY前或入職後CANCEL offer 的

    回覆刪除
  59. 師兄,我本身係公務員已經confirm,考一份pt14-27officer位,非紀律部隊,請問成功係咪都要寫gf200同身體檢查?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必要GF200,但一定要再body check

      刪除
  60. 師兄,我想考救護員,但家人曾吸毒,是否已經沒有可能

    回覆刪除
  61. 通常政府文職check犯罪紀錄要多久?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無一定, 但一個月左右屬正常

      刪除
    2. 警務處是否要大量處理來自不同部門關於犯罪記錄的查詢,從而令結果要一個月左右才知道?

      刪除
  62. 今年考IA and IO都去到final interview, 大學個陣曾經因plagiarism 記缺點,會有影響嗎?

    回覆刪除
  63. Control ching, 我係現職公務員, 完左IO final interview, 得知經部門有check 我disciplinary record, 想問係咪vetting或call report一部份?
    check disciplinary record代表啲咩??

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 如果是in 完才check就係好消息, in之前check就係正常程序,不代表甚麼

      刪除
    2. thank you! 想再問問現職公務員會唔會同outsider一樣收到電話call check ER?

      刪除
    3. 唔會,因為佢會直接出memo俾你上司

      刪除
  64. 你好~我係outsider, 見工一個月後收到call問有冇興趣, 通知期幾耐, update 住址咁, 請問有offer機會大嗎? 如大, 通常收到call後幾耐會收到驗身信、品格審查?
    thz~

    回覆刪除
  65. 你好,我今年考PI,6月頭完vetting,等到依家都無call,
    我有借過私人貸款,已經清還哂,
    另外我有欠朋友錢幾萬蚊,原因係借比我另一位朋友,仲未還,
    咁樣係咪無咩機會入到?
    唔該哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 私下借錢唔會查到,未必關事

      刪除
  66. 你好 我已收io er call 公司都回覆左 而我本身都無財務問題同身體毛病 想問有offer機會大唔大?有er call係咪代表pass左vetting? 因final前交左gf200 thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有call就有機架喇, 等body check啦

      刪除
  67. 因為銀行bank statment show到係佢ac用櫃員機過去我ac

    回覆刪除
  68. 你好,本人投考入境事務助理,曾接受前十字韌帶重建手術,現已康復,假如有幸去到body check階段,
    如實申報後會否令我body check fail? Thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道必須如實申報,我是指進行過此手術對body check結果是否有影響?Thx!

      刪除
    2. 醫生會判斷, 理論上你過得體能, 跑、跳無事應該無問題

      刪除
  69. 您好:
    我哥哥之前因毒品而入過更生中心及感化,
    請問這是否會影響我投考入境處,
    或其他政府部門啊?
    謝謝!

    回覆刪除
  70. 你好 , 我想問考消防員 如果有樓做左按偈過吾過到 vetting

    回覆刪除
  71. Control兄你好!請問有ER call係咪就好大機會有FC同BC? 一般ER call後要等幾耐? (入境)Thanks a lot!

    回覆刪除
  72. control 兄你好!請問係唔係所有officer 職級都會查你TU 或者欠債情況? 定係report duty 果日佢要你自動申報就ok? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 另請問什麼時侯才需要填 GF200?Base on 職位/ point?
      是否不用填GF200的vetting 會唔查TU/bank statement record?
      謝謝解答!

      刪除
    2. 職位有需要先要填, 財務查到幾深入亦都係因應職位而定

      刪除
  73. 請問消防督察以上職位升職會否因為配偶有刑事案底而影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 消防較鬆, 但去到某一個級別, 要GF200審查是很基本的, 但刑事案底性質相差可以很大, 很難講影響程度

      刪除
    2. 那去到什麼級別要審查?督察?局長?區長?那是沒有入獄只罸款的刑事案底

      刪除
    3. 確實去到邊級查幾多, 我都無資料, 但如果係罰錢的案底, 未必有影響

      刪除
    4. 那是邢事啊,那通常是升職時做審查,還是一更改家人資料才要做?謝謝

      刪除
    5. 升職時有可能, 更改家人資料(如結緍)都會

      刑事的定義好廣泛, 舉例, 危險駕駛也算, 好難一概而論

      刪除
  74. 請問高級公務員再婚之配偶有刑事案底會對升遷有影響嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 刑事案底性質相差可以很大, 很難講影響程度

      刪除
  75. 師兄。。。
    我三個月前收到入境主任 transcript call (冇 er call)
    之前都有人收到 transcript call 之後再有 call 入班
    但我等左幾個月都未有消息
    其實我仲有冇機

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果乜都無, 好有機會係Waiting list, 等下一班, 因為如果fail都會出信

      刪除
  76. 我收到 ER call 但遲左補交文件
    個負責的同事 (我唔知AO/入境高級官員) 警告我話
    如果下次我唔收 call 佢唔會留言再聯絡/跟進我個case
    請問佢有冇權咁做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常來說, 係咪你應該緊張上心D呢? 作為求職者, 如果人地因為你交漏野唔聽電話而唔請你, 又合唔合理呢?

      佢有無權? 只要佢解釋合理, 例如搵你唔到, 過期唔夠資料, 你去司法覆核都無用

      我唔明點解你係去求職, 係用一個「我係市民、我係老闆」的角度, 易地而處, 你諗下你第日的工作係點?

      刪除
  77. 你好,我係二級勞工督察嘅wait list,排頭十。10月頭填寫左犯罪記錄審查。到宜家(近2個月後)仍未有消息,請問有可能係咩原因?有offer機會大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以有好多原因, 2個月亦唔算特別長, 文職可以逐個入, 所以等耐少少唔出奇

      刪除
  78. 你好, 本人今年10月8投考Force 。
    12月5號完vetting , 但都收唔到1219呢班call
    本人過往一年半前因拍拖開支增加,有信用卡透支約15000蚊,之後分4個月還清,已向vet官解釋,vet官當時要本人提供透支紀錄。
    同期有人vet完8日收call。
    另外本人08年中5後到英國讀書,但學生簽證未能批核前本人偷步,其後半年回港辧理,最後被英國拒絕學生簽證。沒有任何檢控。
    想問下control 師兄,本人係咪太遲完成vetting 而未能收call定,因vetting 完太低分,入唔到班?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一日未收到正式通知, 我地都係估估下, 未必真係有關, 紀律部隊好多時分批入

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。