2014年10月8日 星期三

2014-2015 公務員公共房配額

各位,新一年度的2014-2015 公務員公共房配額的通函已出,大家可回辦公室上數碼政府合署查閱,截止日期為2014年12月16日。

值得注意的是,去年申請居屋綠表的最低年資,係2年1個月,即係一合資格申請就有,始終樓價太高。

74 則留言:

  1. 請問(1):第14段 講…“下列人士並不符合資格根據本通函提出申請:(a) 在以往的計劃中,拒絕接受房署的所有租住公屋單位編配…”

    咁係咪只要以前試過,
    拒絕三次配屋的人,
    唔理格咗幾多年,
    已後都唔俾再申請!?

    請問(2):居屋住客,係咪一定要刪除戶籍,
    先可以申請公屋呢!?

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. a)段講緊既係退休公務員或遺屬等, 一般同事係要守(e)段, 上年拒絕, 今年停賽
      2. 要刪除

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫左「在截止申請請日期時有兩年年資」, 好踩界, 照入紙啦(理論, 17.12.2014就係兩年零一日吧?)

      刪除
  3. 本人及女友均為新制公務員(2000年6月後入職),本人為pt.21以上(下簡稱A)而女友則為pt.21以下(下簡稱B)。

    問題(一) 假若B以單人身份申請公務員公屋配額以(i)取得公屋或(ii)綠表購買居屋,其後A及B二人結婚(即在原先的B單人名下之公屋或居屋加上A住戶(非戶主)身份),會否影響他日A申請非實報實銷津貼的資格?

    問題(二) 若問題(一)為不影響A申請非實報實銷津貼的資格,有聽說若B先以單人身份取得公務員公屋,其後A及B二人結婚後若A欲申請非實報實銷津貼需放棄原先B以公務員配額取得之公屋,想確認是領取非實報實銷津貼前還是領取120個月後才放棄?

    問題(三) 承問題(二),假若B是以該公務員公屋配額取得綠表購買居屋(即沒有公屋可退回政府),那麼需要補回居屋地價A才能申請非實報實銷津貼?如不補回地價而將該綠表購買居屋物業出售後是否仍可申請非實報實銷津貼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 不會影響, 可以申請
      2, 3. 其實要申請單人公屋的可能性好低, 因為每年得好少。CSR2007條寫「領完120個月津貼之後放棄」, 但個人理解所寫的情況唔係你所講咁, 你講的情況唔洗放棄

      刪除
  4. 我想問公務員配額包括其配偶的父母嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭成員包括申請人的配偶、子女、父母、祖父母,以及依賴該員供養的六十歲或以上的親屬。

      刪除
    2. 姐係我老公係公務員,我唔係,咁我爸爸都得

      刪除
  5. 您好! 想問問意見, 今年年底有新居屋申請, 如果是筆者, 會否放棄公務員公屋/綠表資格, 而選擇新居屋呢? (現時新居屋樓價仍十分高企) Thanks!

    回覆刪除
  6. http://control228.blogspot.hk/2014/05/blog-post.html

    早前講過, 可以參考

    回覆刪除
  7. 本人為入職7年的單身紀律部隊員佐級公務員,月薪兩萬多
    本身並無任何物業,與家人租住私人單位,捱貴租,儲蓄約30萬。
    亦不曾享有任何房屋福利。非實報實銷津貼及宿舍看似遙不可及
    而這三五年內亦看不到上車的機會。除了現時的白表申請屋屋,若與家人同申請則符合有關資格。
    想請教一下,本人目前可獲得的房屋津貼是什麼?
    我看了閣下文章,似乎是乎合以綠表申請居屋的資格,而居屋業主是否會影響日後(至少五年後)申請宿舍的機會或其他房屋福利,本人知道這次居屋中籤機會極低,尤以白表為甚,所以若確認這5年也不符合任何房屋福利,本人亦會考慮購買二手居屋

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的情況, 可以選擇白表或公務員綠表:

      白表: 中籤率低, 但日後可以申請房津,
      公務員綠表: 中籤率較高, 日後不可申請任何房屋福利

      買左未補地價居屋都唔可以申請宿舍

      刪除
  8. 謝謝你的回覆
    另外想問一下, 公務員綠表, 日後不可申請任何房屋福利是包括申請宿舍嗎?

    回覆刪除
  9. 想請問,自住已供滿的未補地價居屋,可否申請二按,以領取買樓津貼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係舊制HPS, 一定要有按揭先可以申請房津, 但未補地價房署多數唔會批翻按, 要補地價

      新制NCA無此規限

      刪除
  10. 我太太1994至2007年任職政府資助機構,每月有一千多元現金津貼,內含房屋及假期等福利,當時的同事如果另一半是享有房屋福利的公務員,是不能領取的。現在她已離職,而我今年已可申請買樓津貼,請問我會否因為她曾領取現金津貼而不可申請?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你自己幾時入職? 2000年6月前定後?

      刪除
  11. 1994年,已有number。

    回覆刪除
  12. 咁你係申請HPS, HPS的Q&A有提到:
    問: 假如我的配偶現正領取公帑資助機構提供的房屋福利(例如醫院管理局提供的購屋貸款利息津貼計劃),我是否仍合資格享用本計劃所提供的資助?

    只要你符合本計劃的條款和條件及資格,你可於你的配偶放棄上述購屋貸款利息津貼計劃的資助後申請參加本計劃。根據《公務員事務規例》第809(1)(b)(vi)條,你參加本計劃時,可享有最多合共120個月的津貼享用期,並會扣除你的配偶在受僱於醫管局期間所領取購屋貸款利息津貼計劃的資助時間。

    既然你太太已經拎左超過120個月津貼, 理論上你唔可以申請HPS, 但要查清楚太太的「資助機構」是否列於CSR房屋福利的條例上

    回覆刪除
  13. 我是即將入職的基層公務員,想問下是否只要入職滿2年多即使單身都可以以綠表買居屋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以, 但要注意:
      1. 成功與否視乎對手年資, 人人唔入紙你就有機; 一堆老鬼出黎爭你就下年請早;
      2. 即使成功, 買二手居屋沒問題, 但要買新居屋都要同市民攪珠, 由於單身排最後, 即使係綠表, 好大機會無得揀樓

      刪除
    2. 本人在1998年用白表申請到居屋,我現在想買了層居屋,租私人地方兩年後!可否用公務員資格,申請公務員公屋?

      刪除
    3. 就咁賣唔可以, 只可以先向房署申請甩名, 不涉金錢下轉俾屋企人, 成功後先可以申請公務員公屋

      刪除
  14. 如果今年申請的截止日期為2015年12月15日
    我入職日期為2014年1月15日
    理應2016年1月15日才入職夠兩年
    但可唔可以踩界入左紙先?
    我都明白踩界踩一個月好多,但一屋難求...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔夠兩年就係唔夠, 無得踩住先; 就算俾你入紙, 你都唔會申請到, 因為大把人係你前面排緊隊

      刪除
  15. 樓主你好,想請教一下有關公務員公屋配額的資格問題。

    倘一名於2009年入職的文職人員,曾與妻子聯名購買一私人物業,又因妻子是銀行職員而享有較優惠利率,夫婦二人育有兩名子女。
    及後二人離婚,子女撫養權歸該公務員,樓宇則轉為前妻全權擁有。
    那麼,該公務員是否有資格透過公務員公屋配額申請公共房屋?

    謝謝樓主

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要唔係層私人樓的業主, 就可以同子女申請公務員公共房屋配額

      刪除
    2. 謝謝樓主抽空回覆

      刪除
  16. 樓主你好,假如順利通過二級懲教助理的最後面試,並進入為期23星期的留宿訓練,請問學員能夠每月獲發薪酬嗎???

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝回覆。哪麼以二級懲教助理為例,於23星期的留宿訓練中,學員每月能獲發的薪酬大約跟正職相差多少?謝謝。

      刪除
    2. 沒有分別, 受訓都係正職份糧, 係廣告寫明的入職金額

      刪除
  17. 樓主你好, 請問申請來年綠表買居屋, 會何時公佈結果?
    如抽中的話, 買居屋有沒有限期?
    如抽唔中, 會直接落waiting list 嗎? 又會何時公佈結果?
    如放棄購買, 就停賽一年, 對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 來年? 年尾月有得申請, 之後點都預返幾個月先有消息, 批左俾你就一年內要買, 放棄就停賽一年

      刪除
  18. 樓主你好,想請問,

    我先生是公務員(本人不是),本人為家人居屋住客名單之其中一員,這會否影響我先生申請房津?

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是業主就不影響, 而且居屋要刪除戶籍無公屋咁多考慮呢

      刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. 我剛喪偶,46歲,在政府紀律部隊服務23年,由於没有子女,需遷出紀律部隊宿舍,我合資格申請單人公屋嗎?

    回覆刪除
  21. 請問點排,我部門分區福利官話無,我可向那部門求助,請指示。

    回覆刪除
    回覆
    1. 回office上內聯網找找「公務員公共房屋配額(特別配額)」, 看看自己是否合資格, 因為理論上單身而在十年內退休都應該ok (主任級當然另計)

      如果你睇過ok, 就等呢一兩個月出的新memo

      刪除
    2. 明白,唔該你,我返局睇下,唔明再請教過你

      刪除
    3. 你好,我睇過有關申請特别配额资格,我發覺條文只寫,現居住宿舍,該公務員身故,其配偶或遺廂可申請個人公屋,但设有寫,我的情况,。。。。現居宿舍,在職公務員,但配偶身故,即是否我不合資格該項,特别配額申請呢?我真的明白

      刪除
    4. sorry我意思係不明白

      刪除
    5. 其實你唔需要睇個part, 只需要睇, 你係現居部門宿舍、十年內退休、申請單人公屋, 不就已經合資格了嗎? (與是否喪偶無關)

      刪除
    6. 但部門要我11月22日遷出,那到時我咪會不合格嗎?因為現時仍未有得申請,我都知點好,好傍徨,

      刪除
    7. 咁就要視乎你趕唔趕得切, 因為差唔多時間會出memo

      但如果真係趕唔切, 就只能夠當普通公務員申請「一般配額」的單人公屋, 但每年配額得十個八個, 你23年年資都未必得

      刪除
    8. 你意思係咪,即使比我趕得切,我申請到單人公屋既機會都好微?

      刪除
    9. 定係,我趕得切非一般配額申請,就機會大好多?

      刪除
    10. 理論上係趕得切用特別配額好, 但有時兩邊到底邊度會多人申請係唔知既, 所以無得估, 而似乎亦係你現時的兩個方案

      刪除
    11. 那為有見步行步,唔該你

      刪除
  22. 今日我的局長覆我,他説房屋福利組,説我不合資格特别配額申請公務員公屋,真的不明為何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得可能你要搬走, 唔計你「居於宿舍」, 況且下年截止申請時, 你應該已搬走

      刪除
  23. 我只能在太太離開後一個月內辨理白事及搬走,否則要交市值租金,我根趕不切一個月內完成咁多突發的事,估不到政府咁無情

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的個案其實好值得酌情處理, 試試工會或議員幫忙

      刪除
  24. 樓主你好,
    本人太太為公務員(現在一家三口住在宿舍),所以考慮在她退休前申請公屋。
    現問題如下:
    本人母親於2年前過世,而我是她的遺產承繼人。因此我現擁有(半份居屋業權,而另外半份業權仍然由父親持有,因此物業是雙親自住,固此沒有補地價並已經於十多年前供滿)。
    這情況下我們還可以申請公屋嗎?我們有否扺觸雙重福利?

    謝謝回覆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果曾任居屋業主唔得, 你可以選擇向房署申請不涉金錢下轉名俾爸爸, 咁就得

      刪除
  25. 謝謝回覆!
    如果維持不變仍然住在宿舍,但因現在我擁有半個業權,這樣會否構成雙重福利呢?
    因這遺產已經取回屋契很多年及沒有補地價,所以搞不清這點有否抵觸。

    謝謝再回覆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實應該係唔得,居屋有戶籍都要刪除,何況有業權?

      刪除
  26. 本人今年剛結婚,想申請公務員綠表,太太2010-12捰過醫管局< 代替購屋利息津貼的5%現金津貼>, 近呢三年已經冇再捰,即是婚後完全冇捰過,我們冇任何物業,有影響我申請公務員綠表嗎?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該可以, 就當你太太已喪失房屋福利資格, 仍然可以表列於申請公屋/居屋上

      刪除
  27. 婚前本人已用公務員綠表買居屋,先生係舊制公務員,婚後可否申請hps?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的,因為舊制就算同一個人,都可以先用配額再申請HPS, 新制先唔得

      刪除
    2. 因為居屋現時只要我名,我是否要轉名定做其他手續

      刪除
  28. 樓主你好。

    我今年剛結婚,是新制公務員,想申請綠表居屋。
    但是太太名下有一間私樓,這樣我是否不合資格申請呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不可以, 兩夫婦也不可以有住宅物業

      刪除
  29. 我用公務員綠表買咗間居屋,如果賣咗,可以申請宿舍嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你是2000年6月後入職, 不可以

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。