2014年12月10日 星期三

本店入門導覽

突然發現本網自Yahoo!Blog開始,已成立近八年,累積文章已接近二百篇,為方便新大家尋找所需資料,特別整理了以下導覽:

首先,來這裡的,相信也會對成為公務員有興趣。是否一定要考?我推薦大家先看:
政府以外
還有前景嗎?
真係咁灰?
魚翁撒網?寧缺勿濫?

欲投考紀律部隊的,更要看:
紀律部隊真的是理想職業?
紀律部隊員佐級 vs 私人機構工作 - 如何決擇?
幫辦夢
做紀律部隊主任,還是做文職主任?
淺談「受紀律約束」

有高學歷,但進不了高級職位,是否應先成為基層公務員、再考上去?可以在此找到答案:

反「跳板論」-更新版
又跳板?信誰?
跳板論I
跳板論II
網主跌眼鏡-公開招聘:助理文書主任及房屋事務主任
網主再跌眼鏡-公開招聘:文書助理
知得太多
別太早有「買保險」心態-大學生搶公務員基層職位

考不到高級職位?是否有其他不公平的原因?看看這些:

請別為自己找藉口
結果論
幾個謬論
英雄要問出處?

想了解投考公務員的程序和小貼士,可以看:投考分享相關文章

在職公務員要轉職,人工福利怎算?可以看:

公務員內部轉職常見問題
內部轉職薪金計算(連例子及更新)

想清楚公務員的房屋福利,可以看:房屋福利相關文章

公務員置業
再談公務員置業
再三談公務員置業(更新)
詳談總薪級表Pt. 33或以下人士的非實報實銷現金津貼

想瀏覽公務員的退休福利,可以看:退休福利相關文章

想找有關消防隊目(控制)的投考和工作,可以看:消防隊目(控制)相關文章。

想看小弟不定期胡說八道,可以看:228社論

不想惹得小弟發火,請看:一人一句撻著Control228

20 則留言:

  1. Control兄,自從喺跌吉認識你的網誌,一直都有追開。而家由頭開始睇返(不過未睇哂),你寫嘅嘢真係好有用又幾好睇,對新CS同打算做CS的人都有一定幫助,希望keep住有得睇~

    回覆刪除
  2. 如果下年九年年資入紙申請元朗邨新建公屋(4人家庭),成數高唔高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然呢D野講唔埋, 但成數真係唔算高

      刪除
  3. 三年粉絲: 表示支持!! 超贊!!

    建議題目: 公務員自資進修有助升遷嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持, 可以參考:

      進修有用嗎?
      http://control228.blogspot.hk/2007/03/blog-post_31.html

      《進修有用嗎?》續篇
      http://control228.blogspot.hk/2010/01/blog-post_15.html

      刪除
  4. 你好,有一問題想請教。我由A部門調往B部門,原來的上司轉為functional supervisor,但他不會寫我的apprasial。請問他可以繞過我現時的上司直接命令我做事嗎?如果我不遵從,他可否向我發警告信?

    回覆刪除
    回覆
    1. 複雜的情況, 但如果他完全不是與你「無關係」,好難唔遵從架喎

      刪除
  5. 您好,我叫嘉嘉是台灣人。想請問一下我可以考香港的的公務員嗎?目標是二級行政主任。有學士學位也有雅思的證照,目前正在苦讀基本法=////=
    請問有無推薦的補習班可以教我如何準備考試?香港公職培訓中心可以嗎?他們教的好嗎?
    我的e-mail:ice1983n@yahoo.com.tw

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般來說,當香港公務員要是香港永久居民呀, 只有一些香港聘請不了的專業才會請非香港人

      刪除
  6. control兄你好,如果我由MPS轉去TPS既工,係咪都係跟CSR130計算 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 轉pay scale都係用人工金額計算

      刪除
  7. Very good guildances!

    回覆刪除
  8. Control 兄,不知道何解有關vetting 一問的問題都在留言幾分鐘後自動刪除?如果我報左警務督察,但係我中六果年係英國讀書,因為在學校範圍內吸煙被停課三日,有影響嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋究竟對外國讀書時期嘅審查有幾嚴格?自此之外我本人身家清白連信用卡都無申請過。多謝晒control兄嘅指教!

      刪除
  9. 因為太多留言, 洗唔切最舊個D就show 唔到。呢類小過錯不會有太大影響,放心

    回覆刪除
  10. 多謝Control 兄,如果中學未必有紀錄,我可否不報?vetting部門 會否聯絡中學?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我叫你報唔報, 係審查官叫你報就報, 無叫就唔洗

      刪除
  11. Control 兄
    如果係PROBATION收到口頭警告係唔係冇機會再轉其他部門,尤其係紀律部隊?
    同埋係唔係好大機會CONFIRM唔到/DELAY CONFIRM?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大影響, 但未必會話完全無機會考第二個部門, 但過probation的確要睇上頭取態, 始終, 要終止試用係好容易的事

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。