2015年2月21日 星期六

學懂放手

常常有網友慨嘆:「筆試/面試第N次失敗了」

又或者問:「我想考XX,但學歷只有XX,可以怎樣部署?」

熟悉小弟想法的網友也知,本人想法較正面,特別是初生之犢,想做便去做吧!試過但失敗,總比沒試過好。但有些情況,其實不能太執著,是需要放手的。

第一種是身體條件不適合,特別是紀律部隊。體能嘛,可以練;有近視,除了飛行服務隊機師外,其他也接受激光矯視。但身高不達標、或者有某種長期病,其實是改變不了的,這樣便該放手。例如身高,警察明文規定男性不少於163cm,沒有的,無謂浪費時間;又例如,有網友說自己有肝病,但想考紀律部隊。紀律部隊多出的人工就是要你去「捱」,特別是捱夜,肝臟有事還去捱夜,嫌命長乎?

第二種是學歷條件與要求相差太遠。你只有文憑,人家要求大學學位,你說不怕,可以去進修,但其實花了數年時間和數以十萬計的錢,不代表一定可以成功之餘,還有每年新增萬多名大學畢業生與你競爭,閣下很大機會只是陪跑;又或者,人家要求相關工作經驗,你不夠甚至沒有,交多少次GF340也是徒然。

第三種是屢戰屢敗。是的,自古成功在嘗試,一次考不到,下次再來過,很多例子也是這樣。但如果已經多次嘗試,而且每次也準備充足兼事後檢討彌補不足,又是否要問問自己,是否該工作不適合自己?需知道勉強無幸福,即使夠幸運或死記硬背過關,實際工作時自會見真章。

老土話-行行出狀元,就算是政府內,其實也有很多個職系,總有些是適合自己的,無謂強求一些不合適的工作。

17 則留言:

  1. 師兄, 講開長期病
    其實有無D咩長期病係一定俾人o係body check foul out ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好難講, 因為每個職位要求唔同。例如, 小時候有哮喘, 或者會過唔到消防員body check, 但其他職位又無問題

      刪除
  2. 師兄, 如果我三十多歲, 現在才考到 point 14 開始的位, 會不會太遅? 大學十幾萬學費己交, 買樓又要靠自己, 真的有點灰.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太少資料, 好難評論, 但現時Pt. 14起薪的位(要求學位職系如EO)競爭超大, 如果純粹諗住讀個學位就會考到就真係想得太易

      刪除
  3. control228師兄

    我想問一下,我以前守過行為,但在灣仔警察總部查過無刑事紀錄
    如果我報公務員,中級或高級的,在品格審查時,佢份申報表會係點問e方面的問題,
    我應該答沒有刑事紀錄,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 守行為不算刑事, 況且你填左資料, 佢地自己會查

      刪除
  4. 師兄,我幾年前,有過肺朥,係咪有影響?會吾會check到?因為而家身體冇晒事

    回覆刪除
    回覆
    1. 照肺會睇到, 話俾醫生聽就得

      刪除
  5. 有乙型肝炎有沒機會考警察

    回覆刪除
    回覆
    1. 有肝炎病毒定有肝炎抗體?

      警察要驗, 唔一定會fail

      刪除
    2. 有肝炎病毒 大山陽

      刪除
  6. 體檢打電話黎話我心電圖有問題,要去做動態心電圖,我係咪無機會成為警察?

    回覆刪除
  7. 家人 和 自己有精神科覆診,即使法庭有先例,其實不明文係咪都會失敗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 再講, 家人的精神科病歷, 部門唔會再夠膽以此Fail

      自己的, 會有影響, 但視乎情況, 醫生批唔批, 唔係一定唔得

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會的, 但記憶中bc result只有三個月, 一般不會長過呢個期, 否則重驗

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。